پکیج های روف تاب و خصوصیات آنها

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

روف تاپ پکیج

بر خلاف سیستم اسپلیت، سیستم پکیجی تمام اجزاء تهویه مطبوع را در یک مکان در خود جای می دهد. متداول ترین سیستم پکیجی سیستم روف تاپ است که با نام RTU نیز شناخته می شود.(Roof Top Unit)
سیستم روف تاپ معمولاً برای فضاهای بزرگتر و ساختمان هایی با فضای کافی بر روی پشت بام برای نصب این سیستم مناسب است. این دستگاه نیازمند داکت ، لوله کشی جهت تخلیه و سیم کشی برق می باشد.


سیستم روف تاپ پکیج به خاطر کارایی بالایش شناخته شده است. کمپرسور پیچشی10درصد سبک تر و 30 درصد کم حجم تر از کمپرسورهای رفت و برگشتی معمولی است. یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب این سیستم این است که از فضاهای ارزشمند داخل خانه استفاده نمی کند. بیشتر سیستم ها دارای چیدمان چند منطقه ای هستند به این معنی که دارای چندمنطقه کنترلی می باشند. بیشتر سیستم های پکیجی با استفاده از کوره گرمازا توانایی گرمایش را نیز می دهند.

ویژگی های روف تاپ

– اگر چه این سیستم ها از قبل مونتاژ شده هستند، اما گزینه هایی را نیز پیش روی شما قرار می دهند که ممکن است برای نیازهای ساختمان های شما مناسب باشد.
– فضای وسیع جهت دسترسی راحت به صفحات کنترل و برق
– شاسی با کیفیت بالا همراه با سوراخ های تعبیه شده جهت بلند کردن و جابجایی آسان
– مجهز یه کمپرسورهای ضد ارتعاش و فن سانتریفیوژ
– فیلتر نایلونی 8 میلی متری مطابق با استاندارد جهت ورودی هوای برگشتی
– کنترل آغاز و پایان کار کمپرسورها برای اطمینان از طول عمر بیشتر
– دکمه خارجی کنترل از راه دور روشن و خاموش جهت عملکرد از راه دور سیستم با استفاده از سوئیچ خارجی روشن و خاموش یا ارتباط با سیستم مدیریت ساختمان
– از ظرفیت 10 الی 190 کیلو وات
– بهره گیری ازکمپرسور اسکرال با کارایی بالا
– مجهز به پنل الکتریکی جهت کنترل ایمنی سیستم

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.