کاتالوگ محصولات سیم ایتالیا

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

تاریخچه شرکت سیم بریو


شرکت جیاکومو چیمبریو Giacomo Cimberio در سال 1957 تأسیس گردید. این شرکت با آغاز کار خود در زمینه تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی با موفقیت های شگفت پاسخگوی بازارهای بین المللی بوده است و به عنوان تولید کننده محصولاتی با کیفیت بالا شناخته شده است. در حقیقت نام cim معادل و هم معنای کیفیت ممتاز و قیمت مناسب است.
ما در این مدت فعالیت خود را در یک سطح متوقف ننموده و همواره به پیشرفت تکنولوژی با دانش روز دنیا اندیشیده ایم و عبارت «راهکارهای تکنولوژیک» شعارمان در سال¬های متمادی بوده است. محصولات ما با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، همگام با نیاز روز بازار همواره پاسخگوی مصرف¬کنندگان در سراسر دنیاست.
بی تردید حضور مستمر محصولات cim در بازار ایران با بیش از نیم قرن سابقه نشان دهنده کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی می باشد.
همچنین در این مدت توانسته ایم گواهی های بین المللی مختلفی را کسب کنیم. گواهی هایی از قبیل:
SA8000،&PAS99.&OHSAS18001.&..ISO 50001.&.ISO 140001.&.ISO 9001
گواهی های مذکور هر یک به ارتقاء کیفیت، حفظ محیط زیست و طبیعت، استفاده بهینه از انرژی، حفظ سلامت و ایمنی و همچنین ایجاد یک مجموعه واحد با مدیریت درست و یکپارچه می¬پردازند و در کلاس کوتاه شرکت جیاکوموسیم بریو به عنوان یکی از تولیدکنندگانی است که جزو شرکت¬های سبز یعنی مدافع حفظ محیط زیست و زندگی سالم می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.